Aktualitások

Új online főszerkesztővel és új tervekkel indul 2017-nek a PC World!

2017 február 2, csütörtök, 20:16:24

Kedves Partnerünk!

Miután tavaly külsejében megújult, idén tartalmilag is új irányt vesz a PC World Online, amely a jövőben sokkal nagyobb hangsúlyt fektet olvasói segítésére, a gamer PC-k világára és persze a könnyed, de szakértői tartalomra. Az online főszerkesztői pozíciót február 1-től Bátky Zoltán (BZ) foglalja el, aki korábban már dolgozott a PC World szerkesztőségében, így régi kollégaként köszöntjük őt a csapatban.
Az idei évre a PC World komoly célokat tűzött ki maga elé. Jobban szegmentálható tematika, könnyedebb, közérthető, mégis szakmai hangvétel és persze a látogatószám növelése a célunk. Az elsősorban 25-44 éves olvasótáborunk mellett a fiatalabb, gamer korosztály megszólítása is fontos számunkra, akik már a GameStar oldalán aktívan jelen vannak, és érdeklik a technológiai újdonságok, érdekességek, és persze a PC gaminggel kapcsolatos hardverek, perifériák. Szintén célunk még több olyan olvasót elérni, akik alapvetően nem prioritásként kezelik az informatikai híreket, ám életükben – munkájukban, kommunikációjukban, szociális viselkedésükben –  mind nagyobb szerepet játszanak a modern számítástechnikai és telekommunikációs eszközök és megoldások. Számukra olyan közérthető felületet szeretnénk biztosítani, ahol a mély szaktudás nélküli felhasználók tájékozódhatnak mindennapos problémáik megoldási lehetőségeiről, segítséget kaphatnak új eszközök vásárlásához, friss technológiák használatához.
A PCWO átlagosan – a Google adatai szerint – 370-380 ezer embert ér el havonta, Facebookon közel 20 ezres táborral rendelkezik, 10 ezres hírlevél feliratkozót ér el direktben. 2017-ben ezeket a számokat jelentősen növelni kívánjuk Bátky Zoltán vezetésével, emellett pedig külön hangsúlyt fektetünk BTL tevékenységre is a PlayIT szakmai- és médiapartnereként, valamint a HelloWorld (mozgalom a modern informatikai oktatásért) program is rengeteg táborral, szakmai kiadvánnyal segíti majd a hazai IT-szektor problémáit enyhítendő utánpótlásképzés felgyorsulását, hatékonyságának növelését.

A videóban BZ személyes bemutatkozása látható:

https://www.youtube.com/watch?v=q0EX0DzrT8g

Helló itt van puliwood!

2016 május 17, kedd, 18:23:35

hello_itt_van_puliwood hu 2016-05-17 20-11-13

Kínálatunkban a világ legmenőbb focis magazinja!

2015 május 20, szerda, 13:00:03

A FourFourTwo első száma még 1994-ben jelent meg Angliában, azóta a magazin már bejárta a világot, és 2010-ben elérkezett Magyarországra is. Kivételesen színvonalas cikkeivel, exkluzív interjúival és fotóival az újság idehaza is gyorsan a focirajongók kedvence lett.

fft_borito

 Az olvasókról

A 12.000 példányban megjelenő magazin olvasói elsősorban férfiak, 77 %-uk városi, 73 %-ban 18-45 év közöttiek. A futballszurkolók a legszenvedélyesebb és legelhivatottabb szurkolók a világon, akik a labdarúgás mellett a személyautók, a számítástechnika, a telekommunikáció, valamint a szórakoztatóelektronika
és könnyűzene iránt érdeklődnek. A FourFourTwo médiaajánlata már elérhető kínálatunkbank, konkrét hirdetési ajánlatért keresse kollégáinkat!

GameStar – Facebook: 80.000 +

2015 február 11, szerda, 15:25:24

80.000 fölé növelte Facebook-követőinek számát a GameStar, Magyarország legnagyobb játékos érdeklődésű print-, online- és socialmedia-közössége.

gs_facebook1502

Az évek óta organikusan növekvő csoportot nem mesterségesen duzzasztották ekkorára, hanem a szerkesztői munka és a releváns tartalom eredménye. Emiatt a fiatalok alkotta közösség rendkívül aktív és lojális: a talking-about-this-mutató, a Facebook-oldal valódi értékét beszédesen szemléltető faktor rendre 18.000 és 22.000 között alakul, amivel a GameStar továbbra is messze a legnagyobb és legjobb gamer-érdeklődésű hazai Facebook-közösség.

Kiterjesztettvalóság-kampány a GameStarban és a PC Worldben

2015 január 28, szerda, 14:54:39

Senki nem örül neki, ha kiröpül a kezéből a táblagép, annak meg pláne nem, ha össze is törik. A Generalinak van is egy ötletes szolgáltatása erre az eshetőségre – kreatív termékhez pedig kreatív hirdetés dukál.

generali_tablet

A biztosító úgy döntött, hogy a januári GameStar és PC World magazinok olvasóinak egy jól kitalált augmentedreality-megoldással juttatja el üzenetét Smart biztosításáról. A Lara app letöltésével a megfelelő oldalakon láthatóvá válik a 3D-animáció, amely a műfaj szabályainak megfelelően dinamikus környezetté varázsolja a statikus, nyomtatott oldalakat – és máris pattog a labda, törik a monitor. Néhány képet is mutatunk is a pompás hirdetésről, de az igazi mégiscsak élőben a nevezett magazinok hasábjain.

generali_monitor

Autóznak a PC World olvasók is!

2014 november 12, szerda, 14:51:16

Gamestar-online-on kiváló kattintási arányt produkáló Samsung-szkin utáni, 43. héten (október 20-26.) a PC World-online is bizonyított, ráadásul egy olyan szektor hirdetésével, amitől legalábbis nem volt egyértelmű ez a siker.

A 43. héten a Duna Autó hirdette szolgáltatásait szkinnel a PC World-online-on. Az ötnapos, hétköznapokon (hétfőtől péntekig, 20-24.) futó kampány során a Volvo-t promotáló kreatív még a tematikus, IT-eszközökről szóló wallpaperek teljesítményét is meghaladó CTR-t produkált. Ez az eredmény azért is figyelemreméltó, mert a PC World-online-on ez volt az első autós kampány és az első autós hirdető. A legjobb nap péntek, október 24. volt, ami most épp az október 23-i hosszúhétvége közepére esett.

dunaauto2

 

A Gamestar közönsége továbbra is aktív

2014 október 30, csütörtök, 16:17:26

A 42. héten (október 13-19.) a Samsung Galaxy Note 4 okostelefonját hirdette szkinnel a Gamestar-online-on – a kampány pedig kiváló kattintási rátát ért el a fiatal, elsősorban férfi olvasók körében.

A Gamestar leghatékonyabb felülete a szkin, a Samsung pedig rendszeresen kiemelkedő hatékonysággal használja ezt a megoldást okostelefonjai és táblagépei promóciójára. A legutóbbi alkalommal a maga majd’ 33 ezer átkattintásával imponálóan produkált ezen a fiataloknak szóló, tematikus csatornán.

gs_galaxy_note_4_2

 

Siker volt a CIO.hu konferencia!

2014 október 22, szerda, 10:47:03

A CIO.hu 2014 konferenciáról csupa jó dolog jut az eszünkbe. Sok résztvevő, izgalmas témák, érdekes előadások, elégedett partnerek, lovagi torna, finom ételek és jóféle borok. Alant egy rövid szakmai összefoglalás, egészen a lovagvár tövéből.

Beszámoló a rendezvényről itt.

Véget ért a GameStar Tábor

2014 július 20, vasárnap, 11:32:26

A nyáron bizonyára megannyi nyári tábor akad, de ezek legizgalmasabbika kétségtelenül a GameStar eseménye, ahová évről évre több tucat fiatal jár el, hogy kedvenc magazinjának kedvenc szerkesztőivel közösen töltsön el egy hétvégét, kedvenc időtöltésének, a játéknak hódolva. A GameStar Táborhoz kapcsolódó display kommunikáció és a helyszíni megjelenés szerfelett népszerű a partnereink körében is, bizonyára ennek tudható be, hogy idén 13 hazai és külföldi cég döntött úgy, hogy támogatja a rendezvényt. Ennek köszönhetően üzletileg az eddigi legsikeresebb GameStar Tábort rendezte meg a csapat, amelyhez nagy köszönet jár valamennyi támogatónknak.

DSC02649 DSC02646 (2) DSC02618 DSC02120

Az Okostelefon Világbajnokság is véget ért

2014 július 14, hétfő, 11:26:18

Nem csak a brazíliai labdarúgó világbajnokság ért véget augusztus 13-án, hanem egy speciális, technikai verseny is, amelyet a PC World, a Computerworld és a GameStar médiatámogatásával rendeztünk a mobilvb.web4.hu oldalon. A legnépszerűbb okostelefonok megmérettetésén 8 csoportban összesen 32 készülék indult, és az érdeklődést jól jelzi, hogy már a startot követő 3 napban több mint 1300 ember regisztrált a szavazáshoz. A változatos mezőnyt a legjobb 16 között az Androidos telefonok dominálták és a 4 hetes csatározást végül egy alacsonyabb árkategóriájú telefon, a Sony Xperia SP nyerte.

Android v iOS v Windows Phone

A verseny természetesen nem jöhetett volna létre rendkívül jófej támogatóink nélkül, amelyek közül kiemelt köszönet jár a Benq-nek, a Nokiának, az iCentre-nek, a Sicontact-nak és a Foodpandának.

mobilvb_scr