A SmartSenseről bővebben
Smartsense logó
8 550 000 Havi összesített oldalletöltés
2 100 000 Havi egyedi látogató
Férfi ikon
70% Férfi
Lájk ikon
175 000+ Facebook követők összesített száma
Lájk ikon
Komment ikon
15-65 éves korosztály elérése

Portfóliónk

Piacvezető online és prémium havi újság formájában Magyarország legnagyobb gamer lifestyle magazinja. Nem csak játékosoknak!
  • gaming
  • gamer életmód
  • rendezvények
  • edukáció
  • geek kultúra
  • e-sport
Kapcsolódó brandek
Technológia, számítástechnika és mobil hírek, tippek profiknak és általános felhasználóknak informatív online és prémium havi magazin formájában.
  • hardver
  • szoftver
  • mobil
  • okosotthon
  • közösségi média
  • technológia
  • tanácsadás
Kezdetben nyári táborok, később robotversenyek, iskolapok, egy teljes mozgalom és oktatási, edukációs egyesület segítségével a HelloWorld ma az informatikai életpálya népszerűsítésének, a fiatalok modern oktatásának legfontosabb segítője.
  • oktatás
  • programozás
  • edukáció
  • CSR tevékenységek
Kapcsolódó brandek
Az informatikai vezetők, informatikai döntéshozók és döntéselőkészítők nélkülözhetetlen információforrása. Online portál, nyomtatott lap, konferenciák, adatok, trendek, elemzések.
  • B2B
  • informatika
  • üzlet
  • cio
  • adatközpont
  • adatbázis
  • elemzések
Kapcsolódó brandek
A film-, sorozat és könyvrajongóknak szóló oldal, ami nem csak a legfrissebb hírekkel szolgál, vagy előzetesekkel kelti fel az érdeklődést, kritikákkal és saját online közösséggel is segíti a választást.
  • mozi
  • film
  • sorozat
  • tévé
  • könyv
  • kultúra
Minden, amit lájkol vagy megoszt az ember, színes hírek, érdekességek, látványos vagy meghökkentő képek, videók, könnyed és bulváros tartalom férfi és női olvasóknak egyaránt.
  • bulvár
  • közösségi média
  • érdekességek
Magyarország első számú, kizárólag az elektronikus sportokra koncentráló oldala friss hírekkel, elemzésekkel, interjúkkal és tudósításokkal.
  • gaming
  • e-sport
  • rendezvények
Kapcsolódó brandek

Miben vagyunk jók?

  • rendezvények
  • konferencia szervezés
  • videogyártás
  • print és online média
  • edukáció
  • kreatív szövegírás
  • influencer kampányok
  • CSR tevékenység
  • social média menedzsment
  • natív hirdetési megoldások

Termékeink részletesen

Magyarország piacvezető gamer és lifestyle magazinja, amely nem csak a játékosokat, de minden trendi fiatalt megszólít. Piacvezető online oldal napi hírekkel és információkkal, valamint prémium havi print magazin játéktesztekkel, hardveres újdonságokkal, kultúrát és edukációt is érintő cikkekkel.
3 900 000

havi átlag oldalletöltés

600 000

havi átlag felhasználók

137 000

Facebook követő

8000

példányszámú havi print magazin

A tábor állandó nyári program a GameStar leghűségesebb olvasóinak. A 15-25 év közti fiatalok egy hetet töltenek el a Velencei-tó partján, melynek során videojátékos és sportversenyekben küzdenek meg értékes ajándékokért. A rendezvényt napi videós beszámoló, illetve Instagram-kommunikáció kíséri.
6

nap szórakozás

17

éves átlag életkor

10+

éves múlt

50-60

fő résztvevő évente

2013-ban indult útjára a GameNight rendezvénysorozat, mely lehetőséget ad a hazai játékosoknak arra, hogy más, a videojátékok iránt érdeklődő fiatalok között töltsenek el egy estét. PC-ken és konzolokon folyamatosan zajlanak a versenyek, melyek végén a győztes(ek) tárgynyereménnyel távozhat(nak).
50+

sikeres rendezvény

16

éves átlag életkor

100+

kiosztott nyeremény

150-200

résztvevő rendezvényenként

A játékipar kiemelt szereplőiként gyakran szembesülünk a fiatalokat általánosságban érintő gondokkal, mint az internetes és iskolai zaklatás, a depresszió vagy a függőség. Szakértők bevonásával igyekszünk segítséget és információkat nyújtani mind az érintetteknek, mind a szülőknek.
10+

szakértői írócsapat

3 éve

szakértői jelenlét a PlayIT-eken

2

kutatás évente

200

cikk fiatalokat segítő témákban

Játszani jó, de fontos ügyelni arra, hogy a videojátékozás ne menjen az egészség rovására. A Mozdulj Gamer Mozgalomban partnereinkkel együtt azon dolgozunk, hogy érdekessé tegyük a sportolást a fiatalok számára, felhívjuk a figyelmet az egészségmegőrzés fontosságára változatos sportprogramokon keresztül.
30+

sikeres rendezvény

28 000+

Facebook követő

25+

sportbemutató videó és kampány

15+

influencer nagykövet

Mind a prémium magazin, mind az online PC World megszólítja az IT és a kommunikáció világában gyakorlottnak számító felhasználókat és mindenkit, aki a modern világban mobilt, okoseszközöket, közösségi médiát használ. A napi hírek, terméktesztek és elemzések mellett szakértő tanácsokkal segíti az olvasókat.
1 370 000

havi átlag oldalletöltés

500 000

havi átlag felhasználó

22 000+

Facebook követő

8000

példányszámú havi print magazin

A "HelloWorld" Oktatás és Fejlesztés Egyesület, valamint a kapcsolódó oktatási és edukációs társadalmi felelősségvállalási kezdeményezéseink kiemelt célja az oktatás megújítása, fejlesztése, a pedagógusok segítése, a szülők edukációja és a mindenkori új generáció megfelelő és hatékony képzése a munkaerőpiac igényeire szabva.
3

sikeres FLL robotverseny szervezése

40+

szakértői bázis

10 000+

elért fiatal

14

egyedi tananyag

Többéves szakmai múlt, és több száz látogató áll a HelloWorld táborok mögött, amelyek célja a programozás játékos oktatása. A rendezvények több, eltérő tematikával várják a 10-18 éves táborozókat, többek között robot- és drónvezérlés, játékfejlesztés és a Minecraft-programozás is választható program, de a cél mindenhol ugyanaz: könnyen elsajátítható, hasznos ismeretek szerzése.
16

sikeres informatikai tábor

250

táborozó évente

4

különálló tematika

15

fő innovatív pedagógus

A HelloWorld közvetlenül az iskolák falai közé viszi be azt a tudást, amelyhez a diákok máskülönben nehezen férnének hozzá. Szakértőkkel beszélünk a legfontosabb témákról, legyen az oktatás, online biztonság, a modern munkaerőpiacra történő karriertervezés vagy éppen a bullying megelőzése, kezelése.
5-800

elért diák alkalmanként

4

éve folymatos EU Code Week részvétel

15

sikeres iskolanap

20+

videós megjelenés

A programozás és az IT-hoz kapcsolódó készségek elsajátítása rohamos ütemben válik egyre fontosabbá. A HelloWorld Online felületén nem csak az oktatással és tanfolyamokkal kapcsolatos fontos hírek, hanem egyedi fejlesztésű tananyagok is helyet kapnak. Az online portál a HelloWorld rendezvényeinek kiváló kiegészítője.
100+

szakértői anyag

1000+

Facebook követő

50+

online tananyag

10 000

havi átlag felhasználó

Professzionális B2B márka, amely a vállalati, intézményi IT-vezetőket, informatikai vásárlások döntéshozóit és döntéselőkészítőit támogatja a stratégiaalkotásban és a mindennapi feladatok kérdéseinek megválaszolásában. Az online és a nyomtatott lap mellett konferenciák adnak teret az IT-kereslet és -kínálat találkozásához.
530 000

havi átlag oldalletöltés

270 000

havi átlag felhasználó

6900

hírlevél feliratkozó

10 000

példányszámú kétheti print magazin

Az egynapos StorageWorld az adatokról, adattárolásról, SecWorld a kiberbiztonságról, az InnoWord az informatika innovatív újdonságairól szól. A kétnapos CIO.hu áttekinti az IT szakma fő kérdéseit. Rendezvényeinken 80-100, az IT szakmában kiemelt tisztséget betöltő résztvevő teszi tiszteletét.
4-5

B2B konferencia évente

80-100

vendég rendezvényenként

2000

közvetlenül elért IT vezető, szakember

50

éves szakmai múlt

A Puliwood a filmek, sorozatok, könyvek, és a színház világában elmélyülő oldal, amelyen napi hírek mellett előzetesek, interjúk, kritikák is megtalálhatóak, sokszor már a magyar premierek előtt. Saját YouTube csatornáján exluzív magyar feliratos vagy szinkronos trailerek is helyet kapnak.
580 000

havi átlag oldalletöltés

210 000

havi átlag felhasználó

10 000+

Facebook követő

850

Facebook csoporttag

Színes, érdekes, meghökkentő hírek, könnyen fogyasztható tartalom. Semmi súlyos - ahogy maga az oldal is hirdeti, melynek célja, hogy minél szélesebb réteget szórakoztasson, a közösségi médiában népszerű tartalmakat osszon meg, segítsen kikapcsolódni, mindezt a lapcsaládra jellemző igényességet szem előtt tartva.
690 000

havi átlag oldalletöltés

195 000

havi átlag felhasználó

3 200+

Facebook követő

46%

női olvasóbázis

Az Esport1.hu hazai és nemzetközi e-sport eseményekről számol be. Olvasói tudósítások segítségével tájékozódhatnak a történtekről, legyen szó bármelyik népszerű e-sport játékról. A játékipar ezen rohamosan növekvő ágazatára fókuszáló tartalmakon túl életmód magazinnal és üzleti rovattal, egyéb hírekkel is szolgál.
1 650 000

havi átlag oldalletöltés

300 000

havi átlag felhasználó

28 000

Facebook követő

32 000

YouTube feliratkozó

A V4 sikere után a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság a Magyar E-sport Szövetség szervezésében megvalósuló, több osztályból álló online liga offline idénydöntővel. Célja a hazai e-sportot szervezett, ellenőrzött keretek közé vonni, bekapcsolni Magyarországot a nemzetközi vérkeringésbe, lehetőséget adni a hazai tehetségeknek bizonyítani.
6

e-sport játék

50 000

15-28 éves hardcore gamer célcsoport elérése

300

óra élő stream

15

millió forintos összdíjazás

Hirdetési helyeink