Kiterjesztettvalóság-kampány a GameStarban és a PC Worldben


Senki nem örül neki, ha kiröpül a kezéből a táblagép, annak meg pláne nem, ha össze is törik. A Generalinak van is egy ötletes szolgáltatása erre az eshetőségre – kreatív termékhez pedig kreatív hirdetés dukál.

generali_tablet

A biztosító úgy döntött, hogy a januári GameStar és PC World magazinok olvasóinak egy jól kitalált augmentedreality-megoldással juttatja el üzenetét Smart biztosításáról. A Lara app letöltésével a megfelelő oldalakon láthatóvá válik a 3D-animáció, amely a műfaj szabályainak megfelelően dinamikus környezetté varázsolja a statikus, nyomtatott oldalakat – és máris pattog a labda, törik a monitor. Néhány képet is mutatunk is a pompás hirdetésről, de az igazi mégiscsak élőben a nevezett magazinok hasábjain.

generali_monitor