Autóznak a PC World olvasók is!


Gamestar-online-on kiváló kattintási arányt produkáló Samsung-szkin utáni, 43. héten (október 20-26.) a PC World-online is bizonyított, ráadásul egy olyan szektor hirdetésével, amitől legalábbis nem volt egyértelmű ez a siker.

A 43. héten a Duna Autó hirdette szolgáltatásait szkinnel a PC World-online-on. Az ötnapos, hétköznapokon (hétfőtől péntekig, 20-24.) futó kampány során a Volvo-t promotáló kreatív még a tematikus, IT-eszközökről szóló wallpaperek teljesítményét is meghaladó CTR-t produkált. Ez az eredmény azért is figyelemreméltó, mert a PC World-online-on ez volt az első autós kampány és az első autós hirdető. A legjobb nap péntek, október 24. volt, ami most épp az október 23-i hosszúhétvége közepére esett.

dunaauto2